شکسته ایران روسیه مسابقه جام جهانی

شکسته: ایران روسیه مسابقه جام جهانی سرمربی تیم ملی سرمربی تیم ملی فوتبال اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

گت بلاگز اخبار اجتماعی باید زنگ نشاط را در مدرسه تعریف کنیم/ در مدارس نه تنها برنامه‌های شاد نداریم ب

آموزش و پرورش ما باید دچار تحول شود و باید زنگ نشاط را در مدرسه تعریف کنیم، متاسفانه این عنوان اصلا در مدارس ما جایگاهی ندارد. 

باید زنگ نشاط را در مدرسه تعریف کنیم/ در مدارس نه تنها برنامه‌های شاد نداریم ب

استانداری تهران: باید زنگ نشاط را در مدرسه تعریف کنیم/ در مدارس نه تنها برنامه های شاد نداریم بلکه زنگ ورزش و هنر را از بین بردن می کنیم

عبارات مهم : آموزش

آموزش و پرورش ما باید دچار تحول شود و باید زنگ نشاط را در مدرسه تعریف کنیم، متاسفانه این عنوان اصلا در مدارس ما جایگاهی ندارد.

دیرکل دفتر امور بانوان و مشاور بانوان استانداری پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه شرایط خوش حالی مردم در طول این سال ها فراهم نشده هست، نقش آموزش و پرورش را در ایجاد فرهنگ خوش حالی در کشور بسیار برجسته دانست.

به گزارش ایلنا، ثریا شارقی (مدیرکل دفتر امور بانوان و مشاور بانوان استانداری تهران) راجع به کم کردن خوش حالی و زیاد کردن افسردگی در جامعه گفت: شرایط خوش حالی مردم در طول این سال ها فراهم نشده است و این عنوان در دستور کار ما نبوده هست، البته قطعا یک سری پرسشها اقتصادی می تواند زمینه ساز یک سری از خشم ها شود، ولی یک سری مباحث هم فرهنگی است.

باید زنگ نشاط را در مدرسه تعریف کنیم/ در مدارس نه تنها برنامه‌های شاد نداریم ب

وی با اشاره به فرهنگ اقوام متفاوت در کشور گفت: با بررسی فرهنگ اقوام متفاوت در کشور متوجه می شویم، این اقوام دارای افراد خوش حالی هستند، ولی الزاما آدم های پولدار و مرفهی نیستند و این نشان دهنده این است که شاد بودن نوعی واکنش‌ها است که به تدریج به فرهنگ تبدیل می شود.

مدیرکل دفتر امور بانوان و مشاور بانوان استانداری پایتخت کشور عزیزمان ایران با تاکید بر اینکه رفتارها یک شبه تبدیل به فرهنگ نمی شوند، خاطرنشان کرد: بخشی از شکل گیری این فرهنگ برعهده خانواده، مدرسه و … است و همچنین شرایطی که حاکمیت و دولت ایجاد می کند که همه این ها دست به دست هم می دهند تا فرهنگ در جامعه شکل بگیرد.

آموزش و پرورش ما باید دچار تحول شود و باید زنگ نشاط را در مدرسه تعریف کنیم، متاسفانه این عنوان اصلا در مدارس ما جایگاهی ندارد. 

شارقی با اشاره به اینکه نقش آموزش و پرورش در ایجاد فرهنگ خوش حالی در کشور بسیار برجسته هست، گفت: آموزش و پرورش ما باید دچار تحول شود و باید زنگ نشاط را در مدرسه تعریف کنیم، متاسفانه این عنوان اصلا در مدارس ما جایگاهی ندارد. اینکه افراد در موقعیت هایی که قرار دارند شاد باشند یک هنر هست. گاهی اوقات با ابزار بسیار راحت می توان اسباب خوشی، نشاط و خوش حالی فرزندان و خانواده را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه متاسفانه همه نشانه خانواده ها جهت فرزندانشان در جامعه امروزی درس خواندن هست، تصریح کرد: متاسفانه یکی از فرهنگ های ناپسندی که در جامعه ما رواج پیدا کرده این است که هنوز کودکانمان صبحت کردن را نیاموخته اند، فقط آن ها را در کلاس های آموزشی عضویت می کنیم بدون اینکه اجازه دهیم بچگی خود را داشته باشند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و مشاور بانوان استانداری پایتخت کشور عزیزمان ایران با تاکید براینکه در جامعه به آموزش فرزند ها توجه می کنیم، ولی به پرورش آنها توجهی نداریم، تصریح کرد: متاسفانه در آموزش و پرورش هیچ فکری جهت برنامه های غیرآموزشی یا فوق برنامه نشده است و ما از این عنوان زحمت می بریم.

باید زنگ نشاط را در مدرسه تعریف کنیم/ در مدارس نه تنها برنامه‌های شاد نداریم ب

شارقی با اشاره به فردی که چندی پیش، بعد از دوبار جریمه شدن در پایتخت کشور عزیزمان ایران اقدام به آتش زدن خودروی خود می کند، گفت: این فرد یک شبه تصمیم به این اقدام نمی گیرد بلکه این اتفاق نتیجه یک سری اتفاقاتی است که در طول زندگی این فرد از جمله در دوران تحصیلش رخ داده است و چون خوش حالی را از همان کودکی آموزش ندیده تاب آوری در برابر پرسشها را نیز ندارد.

وی با بیان اینکه باید ساختن فرهنگ مناسب در زمینه تاب آوری داشته باشیم، تصریح کرد: باید نشاط را در برنامه های مدارس لحاظ کنیم. متاسفانه نه تنها برنامه های شاد نداریم بلکه زنگ ورزش و هنر را از بین بردن می کنیم و جایگزین آن دروس ریاضی و … را جایگزین می کنیم.

آموزش و پرورش ما باید دچار تحول شود و باید زنگ نشاط را در مدرسه تعریف کنیم، متاسفانه این عنوان اصلا در مدارس ما جایگاهی ندارد. 

مدیرکل دفتر امور بانوان و مشاور بانوان استانداری پایتخت کشور عزیزمان ایران تاکید کرد: باید تلاش کنیم برنامه های تاب آوری را به خانواده ها آموزش دهیم و مهارت های گفتاری و رفتاری را باید به خانواده ها آموخت. متاسفانه یکی از پرسشها ما این است که نحوه ارتباط با یکدیگر را در جامعه نیاموختیم. مهارت های کلامی و رفتاری جایی در زندگی ما ندارند و با توجه به سیاست های دولت باید این موارد در برنامه های آموزشی گنجانده شود.

شارقی با بیان اینکه اگر افراد از حداقل آموزش های مهارت های رفتاری، گفتاری و زندگی برخوردار باشند در مواجه با پرسشها قطعا برخورد مناسب تری خواهند داشت، گفت: بسیاری از اتفاقاتی که در جامعه منجر به قتل و درگیری می شود یا حتی تصادفات رانندگی به علت این است که الفبای واکنش‌ها با همدیگر را نیاموختیم بسیاری از پرسشها را می توانیم با صحبت کردن حل کنیم ولی رفتارهای پرخاشگرایانه نشان می دهیم و علت آن این است که افراد در جامعه این مهارت ها را آموزش ندیده اند و ما باید این موارد را در دستور کار و برنامه هایمان قرار دهیم تا جامعه را به این آموزش ها مسلح کنیم.

باید زنگ نشاط را در مدرسه تعریف کنیم/ در مدارس نه تنها برنامه‌های شاد نداریم ب

واژه های کلیدی: آموزش | فرهنگ | آموزشی | برنامه | اخبار اجتماعی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog